úterý 17. května 2022

Slavíkovy Bučiny

 Hezký závod a zároveň možnost projet zamýšlený prostor Kolotoče 2022 a inspirovat se tím, co Viktor vymyslel (ukrást kontroly).

Okolí Dědu u Berouna mám dobře projeté již s loňské přípravy minulého ročníku, víc se tedy letos zajímám o prostor víc na západ v okolí Hudlic a obce Svatá, kam právě Viktor umístil centrum Bučin.

Pěkně v závodním tempu jsem si projel kontroly. Něco jsem už znal, dokonce na několika místech už byly kontroly na jiných akcích - ty jsem dobře znal, další jsem již znal z loňska, ale taky jsem je dostal na doopravdy krásná místa, kam vás na Kolotoči také zavedu.

Pak jsem tam jel ještě 3x, abych se podíval na místa a cesty, co mě zajímají. Nyní mám vybráno 61 míst pro kontroly. Počet zredukuji na cca. 35 tak, aby jste přemýšleli, co brát a kudy jet. Mít to blíž, jezdím tam častěji, je to tam fakt krásný. Mrkněte do galerie.

Žádné komentáře:

Okomentovat