pátek 11. srpna 2023

Info před startem

 V lese je sucho. Žádná voda ani bahno. Z rozvozu kontrol jsem přijel čistej. 

Na parkovacím plácku lesáci bohužel tentokrát nechali dřevo a neodvezli ho. O víkendu nejezdí. Vejde se tam jen pár aut. Parkuje tedy nad restaurací a před a za mostkem u kapličky Sv. Jana Nepomuckého.

U prezence najdete mapu s aktualizací cest. Jde spíš jen o upřesnění, ale může se hodit. Narazil jsem totiž na výkop elektřiny a pár chybiček v mapě (cesty, co nejsou, kvalita cest a cesta navíc).

Vysvětlení značek

  • zelený křížek = místo, nebo úsek který Tě zpomalí (na místech hodících se do postupu)
  • červený křížek = tudy ne
  • černé křížky = škrtnutí cesty v mapě, která v lese není

Mapa nevyšla z tiskárny úplně tak, jak jsem si představoval. Cesty v ní jsou hůře vidět. Dostanete ji ale předem, můžete si do ní kreslit, takže zvýrazňovače s sebou! (Zvýrazňovače, fixy, lepící pásky a nůžky budou i na půjčení.) Dobře jsou vidět cesty s TZ (většinou jsou to pěkné cesty), cyklo (luxusní cesty) a cesty, které jsem zvýraznil. Doporučuji volit cesty vyznačené plnou čarou. Některé čárky jsou taky skvělé, ale taky některé ne. Všude je plno cest, jezděte cestou nejmenšího odporu.

Ideálním postupem je to sice 76km, ale terénem a kopce tam taky jsou... Po rozvozu si už ani nemyslím, že to někdo stihne za 4 hodiny objet celé. Ale třeba mě někdo vyvede z omylu.

2x jsem zkontroloval došlé platby. Na místě bude poslední možnost resty napravit. Někomu se mohlo stát, že chtěl zaplatit pomocí QR kódu ze starého rozpisu, který měl špatný kód banky (platba neproběhla).

Žádné komentáře:

Okomentovat