sobota 12. srpna 2023

Výsledky sečteny

 Děkuji všem za účast, byli jste skvělí. Přijelo vás nakonec víc, než jsem odhadoval.

V menu je odkaz na výsledky.

Měl jsem při tvorbě trasy obavy, že to bude krátký a že více dvojic objede všechny kontroly. Zvětšil jsem na poslední chvíli prostor a přidal několik kontrol, aby to nebylo na 3 hodiny. Při rozvozu kontrol mi ale došlo, že to ani letos nebude snadný. Můj pocit se potvrdil a nikdo to všechno nestihl.

Omlouvám se za špatně čitelnou mapu, že nastala chyba jsem zjistil bohužel pozdě, než aby se s tím dalo něco dělat. Omylem jsem kontroly zanesl na mapu bez zvýrazněných cest. Příště bude lepší. Jen závod musím připravit dopředu. Po BMF už nebylo dost času. V týdnu sednu nad mapu a připravím ji na příští rok, než zapomenu, co udělat lépe.

Provozní restaurace nás prý rád za rok uvidí znovu. Tak jsem mu řekl, že tedy platí.

Nakonec hodnotím akci jako zdařilou. Pomohlo rozdání map předem. Výsledkový automat fungoval skvěle. Výsledky byly hotové během minut.

Snažil jsem se vás dostat na kole do lesa a to se povedlo. Má to tedy úskalí. Neexistuje žádná mapa, která by byla v lese tak skvělá, že ji není potřeba opravovat. V mapě Kolotoče byly desítky oprav a změn.

Co říkáte na bodování kontrol? Překvapilo vás? Narušilo vám plán?

Kdo máte fotky, které bych mohl zveřejnit, pošlete mi je prosím (ppruner@seznam.cz).


Žádné komentáře:

Okomentovat